منتدي ام رحمة الاسلامي
مرحبا بالزوار الكرام في منتدانا المتواضع ونرجو ان يحوذ علي اعجابكم وقضاء اسعد الاوقات معنا بإذن الله
منتدي ام رحمة الاسلامي
مرحبا بالزوار الكرام في منتدانا المتواضع ونرجو ان يحوذ علي اعجابكم وقضاء اسعد الاوقات معنا بإذن الله
منتدي ام رحمة الاسلامي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي ام رحمة الاسلامي

مرحبا با لمتحا بو ن في الله

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

*رد جميع الشبهات حول الاسلام*

أكبرموقع* لنصرة* الحبيب المصطفي

**مواقف مضحكة للمخطوبين**

كاتب الموضوعرسالة
أم رحمة

أم رحمة

**مواقف  مضحكة   للمخطوبين** Empty
مُساهمةموضوع: **مواقف مضحكة للمخطوبين**   **مواقف  مضحكة   للمخطوبين** I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 29, 2009 1:14 pm

**مواقف مضحكة ونتعلم منها أداب الاسلام أثناء فترة الخطوبة**
**مواقف  مضحكة   للمخطوبين** Icon_biggrin الموقف الاول **مواقف  مضحكة   للمخطوبين** Icon_biggrin خرجت أنا وخطيبى يوم شراء الشبكة وعلشان أنا أقصر منوا نصحنى أصحابى بلبس كعب عالى جدا جدا **انا ماتزمة محفظه على شروط الحجاب *لكن زن الاصحاب على الودان حقيقىىىىىىىى أقوى من السحر **لبست الكعب العالى وبقيت طول العريس وبعد مشترنا الشبكة**هو طاير من الفرحة بيه **وأنا قلقانه جدا جدا عارفين ليه**علشان الكعب العالى اللى أول مرة البسه**حقيقى مكنتش عارفة أتعامل معاه **أقصد الكعب العالى**وبعدين عريسىىىىىى أقرب منى **وهو بيقولى الف مبروووك**من الكسوف **فردة كعب انكسرت وأخذت حتت مقلب على الارض**وهو بيمد أيدوا علشان يلحقنى رفضت انه يمسك أيدى طبعا**علشان كدا حرااااااااام**وقومت نفسى وانا مش قادرة اقولكم الكسوف بتاعى كان شكلوا ايه وهو كان بيبصلى وميت على نفسوا من الضحك بس اتعلمت درس جميل ان الواحد ميتهونيشى *ويتنازل عن اوامر دينه بسهوله *اه اه نتسيت أقولكم ان خطيبى أجنبى على وفبه حدود لازم نحافظ عليها
**واهم من الزواج رضى ربنا
**اتمنى تتوصلوا معى وتبعتوا مواقفكم وكمان رد أتفقنا يا أأأجمل عرسان
**كمان أسمعوا أغنية يا بياع الخواتم غلى المنتدى
وابعتوا در **مواقف  مضحكة   للمخطوبين** Icon_lol **مواقف  مضحكة   للمخطوبين** Icon_lol **مواقف  مضحكة   للمخطوبين** Icon_lol **مواقف  مضحكة   للمخطوبين** Icon_razz **مواقف  مضحكة   للمخطوبين** Icon_razz بحبكم فى الله **مواقف  مضحكة   للمخطوبين** Icon_razz **مواقف  مضحكة   للمخطوبين** Icon_razz على فكرة عندى مواقف كثيرة لمخطوبين كتييييييييييييييييير **مواقف  مضحكة   للمخطوبين** Icon_flower أم رحمة **مواقف  مضحكة   للمخطوبين** Icon_flower

**مواقف مضحكة للمخطوبين**
صفحة 1 من اصل 1